Известие

Collapse
No announcement yet.

Тропа отпред от ляво

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тропа отпред от ляво

    Странното е, че тропа по-силно, когато завивам надясно, когато се движа напред е по слабо, а наляво или не тропа или е мн мн слабо и не го чувам. Всичко по предницата е проверено и е ОК. Съмнявам се в тампона на амортисьора ама незнам как се проверява. Тропането не се усеща във волана. Някакви идеи

  • #2
    Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
    Всичко по предницата е проверено и е ОК.
    Провери при друг проверител....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Обмислял ли си идеята за рейка, ако има лек луфт, може да няма теч, но да потропва, и това се лекува със смяна на някакъв компонент!!
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Всичко проверихме освен карета, амортисьори и горе тампоните на амортисьорите, рейката няма никакъв луфт, сменил съм долни носачи, тампони на стаб.щанга и ляв кормилен накрайник всичко е бетон ама....... тропа !

        Comment


        • #5
          тампон на скоростната кутия?
          156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

          Comment


          • #6
            Колеги, след половин час ровичкане се оказа, че са тампоните на горния носач странното е че имаше луфт само когато волана е на ляво. сменихме ги и сега вс. е ОК. Благодаря на всички отзовали се!

            Comment


            • #7
              Га отидох в сервиза на /да няма реклама/ ми го каза веднага и за 5 секудни, тоест требе си майстор.И при мен бе така, човеку каза, натисна калника и така
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
                Колеги, след половин час ровичкане се оказа, че са тампоните на горния носач странното е че имаше луфт само когато волана е на ляво. сменихме ги и сега вс. е ОК. Благодаря на всички отзовали се!
                Не случайно ти казах да пробваш при друг проверител, щом първия е гледал всичко, и било ОК - тамп и шарнири на горни носачи и една жена може да си провери на улицата, без дори да си вдига колата на крик или стенд - хваща се горната част на шенкела и предната част на горния носач(където е шарнира - може и с една ръка да се обхване тва, другата се ползва за клатене на шенкела), и почва да се клати хоризонтално и странично спрямо колата - така в 80% от случайте се разбира шарнир или тамп на горните.....е....има и изключения, но теста е прост......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Ами какво да ви кажа, важното е че се оправиха нещата.

                  Comment


                  • #10
                    пичове аз преди ходих при един майстор дето всеки път ми вика няма и нищо а тя горката тропали та тропа.
                    ---------
                    156 1.9jtd

                    Comment


                    • #11
                      от началото на темата си мислих че сте проверили тампоните на горните носачи и се чудя ли чудя какво друго може да тропа в завой
                      1.9JTD 105+

                      Comment


                      • #12
                        пичове ако питате мене на италянска кола най добре си сменяш цялата предница и не се занимаваш после с глупости това било онова било.И по малко пари за труд отиват така.
                        Last edited by tre; d.m.y г., 00:54.

                        Comment


                        • #13
                          Ами да ви кажа аз смених вече всичко (без амортисьори) и сега нищо не тропа и не скърца е вярно , че са си много парите, но си заслужава всяка стотинка сега все едно S класа на Мерцедес карам. Вози доста меко и е мн. по стабилна

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                            пичове аз преди ходих при един майстор дето всеки път ми вика няма и нищо а тя горката тропали та тропа.
                            ---------
                            156 1.9jtd
                            А тука в Пловдив има един дето е на обратната страна на монетата. Мой приятел с 147-ца, чисто нова, отиде при него за тропане при потегляне и оня му казал автоматично да си приготви 700лв., да му сменя маса елементи. Ошашавен нашия човек, решава да иска помощ от публиката и с негов приятел откриват проблема. При потегляне някаква разхлабена пластмаса на двигателя чукала по капака. Въпросния "майстор" ми поиска, но не получи 1000лв. за първоначално обслужване на моята 156 1.9 JTD . Без срам ще пиша, че този работи в зоната на Индустриална зона до ж.р. Тракия. Внимавайте пловдивчани!

                            Comment


                            • #15
                              Добре е превантивно при такива случай да си проверявате и доколко са затегнати гумите от страната на тропането, наскоро поради не особенно добре достегнати след процедура болтове на джантата, щяхме да докараме ядове на колега......
                              Това важи с пълна сила ако ви затягат болтовете само с пистолет, и не ги пробват ръчно след това.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X